Anon
Graj w Gry!
Zaloguj  Rejestracja
Gry Online>>Bijatyki>> Miecze i Sandały 2
Ocena gry:
Rating starRating starRating starRating starRating star
  Twoja ocena:
Zaloguj się

r e k l a m a


Jeśli posiadasz wszystkie niezbędne wtyczki, a pomimo to gra nie działa, zgłoś problem podając link lub tytuł gry: tutaj



GryJupi.PL - Najlepsze, fajne gry online w jednym miejscu!

Gra
Miecze i Sandały 2
8110 grano
Opis:  Wytrenuj swojego gladiatora i umiejętnie niszcz swoich przeciwników. Gra podzielona na rundy. Poprzez zwycięstwa w walkach zyskasz wielką sławę oraz zarobisz mnóstwo złota za które będzie mógł trenować umiejętności i kupować nowe itemy. Pochwal się swoim bohaterem w komentarzu!
Oryginalny Tytuł: Swords and Sandals 2
Instrukcja: Grasz za pomocą myszki.
Komentarze                                        nowe komentarze gier...
Zaloguj się aby dodać komentarz
  • avatar
    dakusd (5830) -
    Fajna gierka ogółem ale szkoda, że nie da sie zapisać :/ ale daje 5/5

  • avatar
    dorobicek12 (175) -
    4/5 troche trudna ale superi wciąga.Ale się wkurzyłem jak dedlem przy 8 bosie!!

  • avatar
    adrian_xD (8533) -
    fajna 5/5 i do ulu

  • avatar
    adamek126 (93) -
    soko gra jest fajnie

  • avatar
    Wiciu945 (4333) -
    wystarczy dac ,. potem imie jak co ja gram bez tego

  • avatar
    Konrad22 (1757) -
    cheat jest taki że wpisujesz 2 precinki i jakieś imie

  • avatar
    Flipo66 (2285) -
    5/5 i do ulu

  • avatar
    kratos_2 (490) -
    PO WPISANIU ROBIMY RANDOM i wymazujemy kod i wpisujemy swoje imie

  • avatar
    dominik321 (4626) -
    do ulu

  • avatar
    dakusd (5830) -
    doszłem do 10 bossa yea

  • avatar
    dakusd (5830) -
    jak sie zapisuje?

  • avatar
    dakusd (5830) -
    i do ulu :P

  • avatar
    dakusd (5830) -
    5/5

  • avatar
    Bifu (1381) -
    POKONAŁEM 7 BOSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • avatar
    Bifu (1381) -
    102 wygrane 1 wtopa wow

  • avatar
    Bifu (1381) -
    5/5

  • avatar
    Ricoo (2300) -
    fajna 5/5

  • avatar
    Julian (12956) -
    Spoko koko euro spoko piłka leci hej wysoko

  • avatar
    MatiZME (10651) -
    spoko

  • avatar
    Mtmixer (20470) -
    łiii mam super zioma ;d Jade wszystkich ;D

  • avatar
    Stasiu2334 (3793) -
    900000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000/100000000000000000000000000000000000000

  • avatar
    Emix (6795) -
    Super :D

  • avatar
    Max12 (255) -
    to zbyt banalne kod to: ,,

  • avatar
    Mtmixer (20470) -
    super stare czasu :D

  • avatar
    wera223 (45) -
    tak gdzie macie wpisać imie na początku wpiszcie ,./;'[]\=-0987654321` i dajcie se losowo i macie po chwili postać uzbrojoną i z bronią :D

  • avatar
    wera223 (45) -
    fajna gra tylko kijowo że jak sie wpisze nieważne co to można ukraść uzbrojoną postać ale 5/5

  • avatar
    Konrad22 (1757) -
    możecie nie bić tylko dodawajcie szpkość i kszyczcie

  • avatar
    Konrad22 (1757) -
    JoRayman jesteś na Wyspiegier

  • avatar
    JoRayman (4512) -
    /,myslalem ze ta gra nazywa sie ,,MIecz i sandały''

  • avatar
    kacpersimsy (186) -
    ja też grałem pszeszłem ostatniego bossa i są kody na pszykład , m,m,

Inne Gry z tej samej kategorii                                          Więcej
Spartakus Pierwsza Krew
Gry Bijatkyki. Spartakus Pierwsza Krew to typowa bijatyka w której walczymy na arenie. Dużo krwi i tr...

Celebrity. Bijatyki
Gra dobra na stres. Wyładuj go na wirtualnym przeciwniku.

Sonic: Test Run
Gry Bijatyki. Karciana bijatyka z Sonicem w roli głównej. Stań do walki i pokonaj wszystkich przeciw...