Anon
Graj w Gry!
Zaloguj  Rejestracja
Gry Online>>Gry-Multiplayer>> Czołgi na Kulki
Ocena gry:
Rating starRating starRating starRating starRating star
  Twoja ocena:
Zaloguj się

r e k l a m a





Jeśli posiadasz wszystkie niezbędne wtyczki, a pomimo to gra nie działa, zgłoś problem podając link lub tytuł gry: tutaj



GryJupi.PL - Najlepsze, fajne gry online w jednym miejscu!



Gra
Czołgi na Kulki
2465 grano
Opis: Gry Multiplayer. Gra dla wszystkich fanów Multiplayer o czołgach 3D. Oferuje ładną grafikę oraz 2 tryby gry: single player i multiplayer.

UWAGA! Gra przekierowana zostaje automatycznie na stronę producenta.
Oryginalny Tytuł: Tank Ball
Instrukcja: Strzałki -poruszanie się
Ctrl-strzał

Uwaga! Wtyczka potrzebna do działania gry to: Unity Web Player
Komentarze                                        nowe komentarze gier...
Zaloguj się aby dodać komentarz
  • avatar
    xPikachu (71) -
    Fajna , Polecam tą grę na MMORPG jeżeli chcecie mięć większy ekran :)

  • avatar
    kacper09 (370) -
    5\5 i do ulu

  • avatar
    szafka16 (2423) -
    spoko gierka 5/5 i do ulu

  • avatar
    szymcio1234 (179) -
    czytaj pierwsze litery
    facet
    alina
    jajo
    ocet
    wiesiek
    edek
    :) :p

  • avatar
    Dave (1773) -
    X Team Tanks:Armageddon Jet Lepsze xD

  • avatar
    nicds007 (420) -
    bez urazy ale do dupy ta gra zaczyna się ładować i w pewnej chwili nic :(

  • avatar
    Dave (1773) -
    Bucior ale Czołk sie Podnosi:D:D

  • avatar
    Bucior (1321) -
    czołg się przewrucił

  • avatar
    Dave (1773) -
    5/5

  • avatar
    Flipo66 (2361) -
    fajna gierka 5/5

  • avatar
    igorjajo (51) -
    10/10 to jest fajne

  • avatar
    KtoZnaTenWieXD (307) -
    fajna gierka:)mhm...5








    fajna gierka10/10

  • avatar
    Mtmixer (26484) -
    dziwne ;O

  • avatar
    Billogo (5597) -
    Pamietam tą gre 5/5 i do ulu

  • avatar
    Julian (12956) -
    niewiem ile dać gwiazdek

  • avatar
    arti2014 (26408) -
    5/5

1
Inne Gry z tej samej kategorii                                          Więcej
Wyścigi Duchów
Gry Multiplayer. Bardzo ciekawie zrobiona gra wyścigowa, w trybie multiplayer. Możesz się ścigać z...

Czołgi na Kulki
Gry Multiplayer. Gra dla wszystkich fanów Multiplayer o czołgach 3D. Oferuje ładną grafikę oraz 2 ...

Piłka Nożna z Cartoon N...
Gry Multiplayer. Gra sportowa multiplayer. Piłka nożna z bohaterami Cartoon Network. Trójwymiarowa g...