Anon
Graj w Gry!
Zaloguj  Rejestracja
Gry Online>>Edukacyjne>> Test Wiedzy. Gry Edukacyjne
Ocena gry:
Rating starRating starRating starRating starRating star
  Twoja ocena:
Zaloguj się

r e k l a m a



Jeśli posiadasz wszystkie niezbędne wtyczki, a pomimo to gra nie działa, zgłoś problem podając link lub tytuł gry: tutaj



GryJupi.PL - Najlepsze, fajne gry online w jednym miejscu!

Gra
Test Wiedzy. Gry Edukacyjne
8323 grano
Opis:  Sprawdź na jakim poziomie jest Twoja wiedza z wybranej kategorii. Dość ciekawy test, czy wszystko wiedziałeś? Gra w całości w j.polskim.
Dodał: Admin Zapraszamy do komentowania i oceniana.
Instrukcja: Graj za pomocą myszki
Komentarze                                        nowe komentarze gier...
Zaloguj się aby dodać komentarz
  • avatar
    Szyybki (1240) -
    3000 :/

  • avatar
    slawko2012 (5871) -
    Super

  • avatar
    Julian (12958) -
    fajna

  • avatar
    seba4199 (8095) -
    fajna

  • avatar
    marionetka555 (1609) -
    Lol Fajna 5/5

  • avatar
    pizza200 (4988) -
    ale doszłem do 1500$ łał

  • avatar
    pizza200 (4988) -
    to znaczy fajna

  • avatar
    pizza200 (4988) -
    średnia

  • avatar
    arti2014 (26780) -
    super gra;d

  • avatar
    dominik009 (3502) -
    szkoda że nie ma kategori "sport"

  • avatar
    amadeuszMM (558) -
    hehe, kto sprawdzi swoja wiedzę?

  • avatar
    Saze (1082) -
    O włączyło się i jest milion :):):)... za 3 razem ;/

  • avatar
    RaEoN (152) -
    1 mln za 1 razem :P

  • avatar
    WIKTORIA (4583) -
    moze byc

  • avatar
    kesku1 (4056) -
    super gierka;)

  • avatar
    galcok (230) -
    bardzo fajna gra :) polecam wszystkim

  • avatar
    sebastian (60) -
    spoko gra

  • avatar
    virgo (295) -
    calkiem fajne polecam

  • avatar
    Saze (1082) -
    Mi się nie włącza :(

  • avatar
    kociczka (3422) -
    fajny test, polecam:). Sprawdźcie się czy jesteście lepsi od 5-klasisty:)

1
Inne Gry z tej samej kategorii                                          Więcej
Znajdź różnice
Gra polega na znalezieniu różnic między 2 obrazkami.

Tajemiczy Test Inteligenc...
Gry Edukacyjne. Sprawdzian inteligencji inny niż wszystkie. Twoim zadaniem jest rozwiązać sporą lic...

Zabawa Pierwiastkami. Gry...
Gry Edukacyjne. Prosta ale bardzo wciągająca gra w której masz możliwość pobawić się w chemika ...