Anon
Graj w Gry!
Zaloguj  Rejestracja
Gry Online>>Smieszne>> Szczęśliwa Małpka 4. Smieszne Gry
Ocena gry:
Rating starRating starRating starRating starRating star
  Twoja ocena:
Zaloguj się

r e k l a m a



Jeśli posiadasz wszystkie niezbędne wtyczki, a pomimo to gra nie działa, zgłoś problem podając link lub tytuł gry: tutaj



GryJupi.PL - Najlepsze, fajne gry online w jednym miejscu!

Gra
Szczęśliwa Małpka 4. Smieszne Gry
5290 grano
Opis: Śmieszne Gry. Najnowsza odsłona smutaski Małpki. Czy uda Ci się ją uszczęśliwić ? :) Choć gra na początku wydaje się banalna to by ją przejść trzeba czasem nieźle pogłówkować :)
Instrukcja: W grę gramy za pomocą myszki
Komentarze                                        nowe komentarze gier...
Zaloguj się aby dodać komentarz
  • avatar
    Mtmixer (26784) -

  • avatar
    Mtmixer (26784) -
    Ogólna ocena : 5/5 i ul.

  • avatar
    Mtmixer (26784) -
    @kapior2002
    Wykonujesz łamigłówki.Cała filozofia.

  • avatar
    Princessa (1261) -
    fajna 5/5

  • avatar
    davidvilla7 (7742) -
    fajnaa

  • avatar
    szafka16 (2423) -
    fajna 5/5 do ulu i polecam ::::::))))

  • avatar
    kapior2002 (2769) -
    o co w tym chodzi?
    nic się nie dzieje
    jak się w to gra?

  • avatar
    swaggy69 (197) -
    Jejj super *_* zapraszam do znajomych ;)) ♥

  • avatar
    BananaQ (3231) -
    Dziadek są fajnie cieszy :D.

  • avatar
    BananaQ (3231) -
    Wszystkie części małpki są super :3

  • avatar
    kornel (412) -
    małpy mnie kochają :D

  • avatar
    jakub (793) -
    przeszłem wszystki

  • avatar
    Matikomek (3324) -
    jak przejsc 11 ?

  • avatar
    Matikomek (3324) -
    super gra 5/5 i do ulu polecam tez 3 :D

  • avatar
    Mtmixer (26784) -
    supcio :D i ulu :D

  • avatar
    shajbus (287) -
    super ale do ulu nie
    4/5

  • avatar
    Julian (12958) -
    taka sobie

  • avatar
    AdrianAdamski (4677) -
    bardzo słabe 1/5

  • avatar
    Hejapl (17799) -
    hah przeszłemXd

  • avatar
    Hejapl (17799) -
    nei mogę coś przejść 11 levela:(

  • avatar
    Hejapl (17799) -
    malpka jest fajna

  • avatar
    arti2014 (26780) -
    fajna gra

  • avatar
    mojojomo (754) -
    malpka !!!!!

  • avatar
    kociczka (3422) -
    małpka jest suuuuper!!!

  • avatar
    Xenna (78) -
    Nie marnuj czasu , zacznij uszczęśliwiać małpki :P
    3/5

  • avatar
    Macio756$ (756) -
    Dobra gierka

  • avatar
    vatras (618) -
    final click score 615 congratulations hehe.Polecam wbrew pozorom nie wszystko bylo proste ale sie udalo

  • avatar
    kociczka (3422) -
    nie udało się przejść, niestety, ale polecam

  • avatar
    Saze (1082) -
    Przeszedłem wraz z finalną mapą dopiero po 1653 kliknięciach :D

  • avatar
    MoJo (7877) -
    Gra jest lepsza od poprzednich serii.
    Zapraszam do gry także w inne serie gry.

1
Inne Gry z tej samej kategorii                                          Więcej
Szczęśliwa Małpka. Prz...
Śmieszne Gry. Szczęśliwa Małpka w kolejnej serii. Tym razem czeka na naszą główną bohaterkę mn...

Szkolna Biblioteka
Śmieszne Gry. Gra typu znajdź i kliknij z poczuciem humoru. Postaraj się zdenerwować panią z bibli...

Bieg Wściekłej Babci. E...
Śmieszne Gry. Wściekła Babcia w edycji świątecznej. Śmieszna gra zręcznościowa zrobiona w techn...