Anon
Graj w Gry!
Zaloguj  Rejestracja
Gry Online>>Strzelanki>> Miejska Twierdza
Ocena gry:
Rating starRating starRating starRating starRating star
  Twoja ocena:
Zaloguj się

r e k l a m a



Jeśli posiadasz wszystkie niezbędne wtyczki, a pomimo to gra nie działa, zgłoś problem podając link lub tytuł gry: tutaj



GryJupi.PL - Najlepsze, fajne gry online w jednym miejscu!

Gra
Miejska Twierdza
1214 grano
Opis:  Gra Miejska Twierdza to bardzo dobra strzelanka. Skompletuj swoja drużynę i odbijaj zakładników z rąk terrorystów. Podczas gry warto poza wypełnianiem zadań zbierać także gwiazdki, które posłużą Ci do udoskonalania jednostek.
Instrukcja: WASD - Poruszanie
Myszka - Strzelanie
Komentarze                                        nowe komentarze gier...
Zaloguj się aby dodać komentarz
  • avatar
    mimek104 (263) -
    fajna 4,5/5

  • avatar
    Seth (15054) -
    Fajna 4/5

  • avatar
    werkonikals (158) -
    do kurwy wyjebana

  • avatar
    kokos (1511) -
    wyrombista w FC barcelona

  • avatar
    Bifu (1683) -
    super

  • avatar
    Julian (12958) -
    EEE większą twierdze to na chacie mam Sorry w królestwie

  • avatar
    MatiZME (14375) -
    5/5

  • avatar
    Danielo (2710) -
    suuper 5/5 i do ulu polecam :D

  • avatar
    krystek5756 (7821) -
    fajna

  • avatar
    Mtmixer (26881) -
    super gierka ale 3 co dodałem lepsza :P

  • avatar
    Bloodslider (2159) -
    fajna przeszedłem całą

  • avatar
    szafka16 (2423) -
    fajna gra polecam

  • avatar
    szafka16 (2423) -
    wajna

  • avatar
    michalw (769) -
    fajna 5/5 :)

  • avatar
    thielu (8583) -
    spoko 5/5 i do ulu sie zalicza

  • avatar
    XxDAWIDxX (4129) -
    bardzo dobra strzelanka

  • avatar
    ViVa2012 (1552) -
    fajne

  • avatar
    () -
    spoko gra :)

1
Inne Gry z tej samej kategorii                                          Więcej
Pisxvader
Gry Strzelanki. Strzelanka w starym stylu. Lecimy samolotem i niszczymy obiekty, które nas atakują. G...

Pogromcy Zombie
Gry Strzelanki. Powstanie Zombie które należy stłumić. Stajesz na ostatniej linii oporu. Postaraj s...

Armagedon Zombi
Gry Strzelanki. Zostałeś wysłany z misją, zabić wszystkich zombie. Niestety nie będzie to takie ...