Anon
Graj w Gry!
Zaloguj  Rejestracja
Gry Online>>Sportowe>> Tenis Głowami
Ocena gry:
Rating starRating starRating starRating starRating star
  Twoja ocena:
Zaloguj się

r e k l a m a



Jeśli posiadasz wszystkie niezbędne wtyczki, a pomimo to gra nie działa, zgłoś problem podając link lub tytuł gry: tutaj



GryJupi.PL - Najlepsze, fajne gry online w jednym miejscu!

Gra
Tenis Głowami
5915 grano
Opis: Gra w Tenisa Głowami. Możliwość zabawy tylko z komputerem. Zasady są proste - jeśli piłka dotknie dwukrotnie pola przeciwnika wtedy zdobywamy punkt. W grze znajdziesz też liczne bonusy.
Instrukcja: Strzałki - Poruszanie
Spacja - Odbicie
Komentarze                                        nowe komentarze gier...
Zaloguj się aby dodać komentarz
  • avatar
    sergiusz (3221) -
    Szkoda, że na jedną osobe xDDDDD

  • avatar
    patryk125 (5779) -
    debilne

  • avatar
    kodak1999 (3016) -
    wszystko ładnie pięknie tylko twarze robione jak w paincie...

  • avatar
    fcbarcelona (2489) -
    czad

  • avatar
    Asassin (832) -
    5/5

  • avatar
    kubaklim5 (1849) -
    fajna 5/5

  • avatar
    Wiciu945 (4405) -
    fajna 5/5

  • avatar
    davidvilla7 (7612) -
    berdych jest najlepszy

  • avatar
    davidvilla7 (7612) -
    super gra 5/5

  • avatar
    GamePlay (3341) -
    Fajna tylko Tennis Open jest lepszy więc 4/5

  • avatar
    MatiZME (14375) -
    wygralem

  • avatar
    JJAASSIIUU (1514) -
    nawet nawet 4/5

  • avatar
    Julian (12958) -
    ok gra

  • avatar
    Narutoooo (1523) -
    Fajne

  • avatar
    MatiZME (14375) -
    fajna

  • avatar
    marceliXD (2670) -
    Fajne 10/10 admin szacun

  • avatar
    Private (3132) -
    @pizza200- ty chyba się nie znasz na grach
    Ta gra wymiata

  • avatar
    krystek5756 (7777) -
    fajna

  • avatar
    Mtmixer (26734) -
    ja przechodze chyba z 8 raz xDD teraz z osiągnięciami ;>

  • avatar
    Emix (6795) -
    super. przeszłam wszystko :DD

  • avatar
    tomsob (2321) -
    SUPER swietna i do ulu

  • avatar
    Aisha (1290) -
    gra świetna i do ulu :) 5/5

  • avatar
    Bloodslider (2159) -
    dobra gra 5/5

  • avatar
    Mtmixer (26734) -
    extrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrra xD chciałem powiedzieć jeszcze polecam :D ;)

  • avatar
    Mtmixer (26734) -
    supcio :D stara gierka :D

  • avatar
    seba4199 (8095) -
    i do ulu

  • avatar
    Bloodslider (2159) -
    bardzo fajne

  • avatar
    Julian (12958) -
    s
    upe
    r

  • avatar
    seba4199 (8095) -
    fajne

  • avatar
    Mtmixer (26734) -
    najlepsza z najlepszych tylko szkodda że tylko na 1 osobe z komputerem;(;( 5/5 i do ulu

Inne Gry z tej samej kategorii                                          Więcej
Urban Basketball
Gry Sportowe. Bardzo dobrze i ciekawie zrobiona gra w kosza 2 na 2 z komputerem. Dopuszczalne są niecz...

Monkey Kick Off. Sportowe...
Prosta, szybka gra polegająca na wyczuciu momentu, w którym należy kliknąć myszką aby nasza małpka kopn...

Strzel Gola
Strzel Gola, ta gra zapewne ucieszy miłośników gier sportowych a szczególnie kibiców i sympatyków piłki...