Anon
Graj w Gry!
Zaloguj  Rejestracja
Gry Online>>Sportowe>> Strzel Gola
Ocena gry:
Rating starRating starRating starRating starRating star
  Twoja ocena:
Zaloguj się

r e k l a m a



Jeśli posiadasz wszystkie niezbędne wtyczki, a pomimo to gra nie działa, zgłoś problem podając link lub tytuł gry: tutaj



GryJupi.PL - Najlepsze, fajne gry online w jednym miejscu!

Gra
Strzel Gola
4241 grano
Opis: Strzel Gola, ta gra zapewne ucieszy miłośników gier sportowych a szczególnie kibiców i sympatyków piłki nożnej. Czy będziesz w stanie wykorzystać każdą sytuację by strzelić gola? W grze istnieje możliwość dobitek jeśli nie uda Ci się za pierwszym razem. Powodzenia
Instrukcja: Graj myszką
Komentarze                                        nowe komentarze gier...
Zaloguj się aby dodać komentarz
  • avatar
    Seth (15040) -
    3/5

  • avatar
    misiek2709 (4510) -
    najlepszy był i bedzie ronaldinho z messim byli niedozdarcia

  • avatar
    davidvilla7 (7742) -
    strzelanie goli jest super
    To moja działka villa rządzi

  • avatar
    mateusz2004 (682) -
    5/5

  • avatar
    tomsob (2321) -
    super fajna gra 1000000000000000/10000000000000000

  • avatar
    misiek2709 (4510) -
    superowa

  • avatar
    Billogo (5607) -
    FaJna Ale Nie Do uLu

  • avatar
    krystek5756 (7821) -
    fajna

  • avatar
    fisel123 (2109) -
    fajna 5/5 do ulu

  • avatar
    dakusd (6020) -
    zajebista 5/5 i do ulu

  • avatar
    tomsob (2321) -
    5[5

  • avatar
    ankto (609) -
    słaba :(

  • avatar
    Azmus (5275) -
    A co so gry 5/5 i do ulu

  • avatar
    Azmus (5275) -
    e pizza200 ciebie ogromnie pogieło w każdej grze muwisz ale głupia lub admin ty na to pozwalasz żeby dodawali takie głupie gry opanuj sie

  • avatar
    slawko2012 (5871) -
    Głupia gra

  • avatar
    dawidwilk (3599) -
    messi gola

  • avatar
    dawidwilk (3599) -
    messi

  • avatar
    Minecraft200 (481) -
    zjedz kupę messi

  • avatar
    MisterGame (6991) -
    Głupi to ty jesteś Viva

  • avatar
    ViVa2012 (1552) -
    głupie troche

  • avatar
    pizza200 (4988) -
    NAWET DOBRA ale jest głupia

  • avatar
    Ci4p3k (1328) -
    Nawet nawet

  • avatar
    Hejapl (17799) -
    4/5

  • avatar
    artus1122 (165) -
    fajna

  • avatar
    thielu (8583) -
    słabe........

  • avatar
    lezz (438) -
    Takie sobie ..

  • avatar
    e1999 (342) -
    finał włoch Inter 2:0 Juventus ja byłem juventus i trafiłem 1 raz w poprzeczke raz w słupek

  • avatar
    () -
    Ale Domel przyznaj że można sobie zagrać :)

  • avatar
    Domel1990 (1699) -
    Dość Łatwa ;/

  • avatar
    amadeuszMM (558) -
    ciekawa gierka sportowa

1
Inne Gry z tej samej kategorii                                          Więcej
Turniej Koszykówki. Gry ...
Gry sportowe. Weź udział w nietypowym turnieju koszykówki w której grasz jeden na jeden. Trenuj swo...

Jazda Rowerem BMX. Gry Sp...
Zadaniem gracza jest jak najszybsze dojechanie do mety rowerem BMX . Aby dojechać do mety gracz musi pokonać...

Numer 1
Gry Sportowe. Przed Tobą gra w której możesz poczuć się jak prawdziwy numer 1. Kariera bramkarza t...