Anon
Graj w Gry!
Zaloguj  Rejestracja
Gry Online>>Inne-Gry>> Tworzenie Własnej Gry. Inne Gry Online
Ocena gry:
Rating starRating starRating starRating starRating star
  Twoja ocena:
Zaloguj się

r e k l a m a



Jeśli posiadasz wszystkie niezbędne wtyczki, a pomimo to gra nie działa, zgłoś problem podając link lub tytuł gry: tutaj



GryJupi.PL - Najlepsze, fajne gry online w jednym miejscu!

Gra
Tworzenie Własnej Gry. Inne  Gry Online
11698 grano
Opis: Inne Gry Online. Tworzenie Własnej Gry to w zasadzie bardziej edytor gier niż gra. Dzięki temu prostemu programowi flash możesz stworzyć własną grę. Możesz wybrać bohaterów, rodzaj rozgrywki, wrogów do pokonania oraz nagrody które można wygrać. Na koniec jest możliwość pochwalić się swoją planszą w komentarzu lub znajomym.
Instrukcja: Graj myszką
Komentarze                                        nowe komentarze gier...
Zaloguj się aby dodać komentarz
  • avatar
    tommeg (48) -
    fd77162e6fdc17c69e181c46a2daa990

  • avatar
    tommeg (48) -
    3163534ad246e1173d2356ec0ac3e749

  • avatar
    tommeg (48) -
    edytor do mario też jest fajny http://www.giercownia.pl/gra/46714/super_mario_flash_2_ultimate_edition/

  • avatar
    tommeg (48) -
    33e20ebf204aae67211470bdec95a121

  • avatar
    rafol (614) -
    fajna więcej takich gier!

  • avatar
    matim (240) -
    c2057c165fc1d4b75fbd1e226e2b35bf

  • avatar
    matim (240) -
    robie mapki =)

  • avatar
    matim (240) -
    pokefan jesteś ?

  • avatar
    pokefan12345 (78) -
    benidzie strzelanina:D 4761376198c923d48628b9dc819043d5

  • avatar
    matim (240) -
    spoko mapka ale troche dziwan 4/10

  • avatar
    pokefan12345 (78) -
    nie taka trudna

  • avatar
    matim (240) -
    mam trohce trudnom mapke =0

  • avatar
    matim (240) -
    fajna mapa 7/10

  • avatar
    pokefan12345 (78) -
    na prawde trudne =)

  • avatar
    matim (240) -
    zrobilem mapke trudna =)f11027a5ae7092021c8f20eb757dfe9f

  • avatar
    matim (240) -
    Fajna mapa sprawiła mi durzo trudu 10\5

  • avatar
    matim (240) -
    teraz ja tworze 77cddf3d04a430570f92faf4f9bac60b

  • avatar
    matim (240) -
    ej pokefan fajna mapka 6/10

  • avatar
    pokefan12345 (78) -
    8b021467b789f11bf83ab7b7ff0c054b =)

  • avatar
    matim (240) -
    5/5

  • avatar
    matim (240) -
    5/5

  • avatar
    matim (240) -
    tworze innom mapke

  • avatar
    matim (240) -
    moja mapa to dcf4b460990fd422031bba5bf114465d

  • avatar
    davidvilla7 (7742) -
    nawet

  • avatar
    kubaklim5 (1849) -
    3/5

  • avatar
    Billogo (5607) -
    hmm nuda 2/5

  • avatar
    kaptasa123 (12) -
    lolollololol

  • avatar
    helosx (2982) -
    dajcie kod waszej gry to moj kod aa5401fe42ac07179c8c7426db32f123

  • avatar
    helosx (2982) -
    taka sobie 4/5

  • avatar
    MineSteve (920) -
    1 życie żal

1
Inne Gry z tej samej kategorii                                          Więcej
Straszna Roślina 2
Inne Gry Online. Twoim zadaniem jest dokonać jak największych szkód. Kliknij w odpowiedniej kolejno...

Wędkarstwo Gra Online
Inne Gry. Gra z pewnością ucieszy wszystkich fanów wędkowania. Twoim zadaniem jest złowienie jak n...

Operacja Wyrostka
Inne Gry. Gra w której naszym zadaniem jest przeprowadzić operacje wyrostka. Nie ma co czekać bierz ...