Anon
Graj w Gry!
Zaloguj  Rejestracja
Gry Online>>Bijatyki>> Kolekcjoner Broni. Gry Bijatyki
Ocena gry:
Rating starRating starRating starRating starRating star
  Twoja ocena:
Zaloguj się

r e k l a m a



Jeśli posiadasz wszystkie niezbędne wtyczki, a pomimo to gra nie działa, zgłoś problem podając link lub tytuł gry: tutaj



GryJupi.PL - Najlepsze, fajne gry online w jednym miejscu!

Gra
Kolekcjoner Broni. Gry Bijatyki
3964 grano
Opis:  Gry Bijatyki. Wybierz paladyna, rycerza lub łucznika i stań do walki na arenach świata w pojedynku na śmierć i życie. Gra daje możliwość zakupu nowego wyposażenia i uzbrojenia.
Instrukcja: WASD - Chodzenie
Myszka - Strzelanie
B - Zmiana broni
E - Wyrzucenie broni
Komentarze                                        nowe komentarze gier...
Zaloguj się aby dodać komentarz
  • avatar
    patryk125 (5964) -
    to są fajne gry admina mojo artiego i mtmixera

  • avatar
    Wiciu945 (4405) -
    tlko mnie jedno wkurzalo ostatni czyli 2 boss jest zly

  • avatar
    Wiciu945 (4405) -
    to znam to jest taka gra z poszkole kiedus w nia gralem kochalem ja
    dzieki 5/5

  • avatar
    Moris (643) -
    Najlepsze gry dodają Mtmixer Admin Mojo i Arti 2014

  • avatar
    Moris (643) -
    4/5 i do ulu

  • avatar
    szafka16 (2423) -
    fajna 5/5 i do ulu

  • avatar
    werbv (305) -
    It is good

  • avatar
    Azmus (5275) -
    Nr 1 Gra na JUpi 5/5 i do ulu

  • avatar
    Ricoo (2466) -
    ooo gra 5/5 długo jej szukałem i jest ! gratulacje dla pana admina !

  • avatar
    Szymii (1870) -
    Iii leci do ulu :):)

  • avatar
    adix5549 (4827) -
    Zajebista

  • avatar
    MrLol (827) -
    dla mnie admin i mojo mają najleprze

  • avatar
    KaclejaPL (2407) -
    3/5 nawet spoko

  • avatar
    Mtmixer (26784) -
    jednak fajna 3/5

  • avatar
    Mtmixer (26784) -
    głupie 1/5 -,-

  • avatar
    Mtmixer (26784) -
    @Marionetka555 i jescze ja Mtmixer

  • avatar
    patryk125 (5964) -
    super gra admin wyczesana na serio

  • avatar
    ankto (609) -
    extra gierka

  • avatar
    werbv1290 (1569) -
    super gra

  • avatar
    marionetka555 (1609) -
    w grywalność- 8/10
    gra 10/10
    muzyka 7/10
    grafika 8 /10
    = 34 /40 najlepsze gry mają Admin Mojo Arti2014

  • avatar
    Ci4p3k (1328) -
    fajna

  • avatar
    dawid1221 (380) -
    Bardzo fajna Gierka. Polecam

  • avatar
    Bartucha1212 (4073) -
    Super 5/5

  • avatar
    Szymon7282 (430) -
    Zarąbista gra :)

  • avatar
    popocz (562) -
    wywalona gra

  • avatar
    thielu (8583) -
    spoko gierka adminie wiencej takich gierek 5/5 i jest w ulu

  • avatar
    Hejapl (17799) -
    fajna gra

  • avatar
    pikaczu (591) -
    polecam

  • avatar
    arti2014 (26780) -
    super gra admin

1
Inne Gry z tej samej kategorii                                          Więcej
Ninjago Ostateczna Bitwa
Gry Bijatyki. Gra przygotowana przez firmę Lego. Jest to trójwymiarowa dynamiczna b...

Rage 3
Gry Bijatyki. Dynamiczna bijatyka akcji z patyczakami w roli głównej. Bardzo dobrze dopracowana techn...

Sonny 2. Gry Bijatyki
Gry Bijatyki. Gra turowa w której rozwijasz swoje postaci, zwiększasz ich umiejętności, i czary. Ro...