Anon
Graj w Gry!
Zaloguj  Rejestracja
Gry Online>>Smieszne>> Zniszcz Kanapę. Śmieszne Gry
Ocena gry:
Rating starRating starRating starRating starRating star
  Twoja ocena:
Zaloguj się

r e k l a m a



Jeśli posiadasz wszystkie niezbędne wtyczki, a pomimo to gra nie działa, zgłoś problem podając link lub tytuł gry: tutaj



GryJupi.PL - Najlepsze, fajne gry online w jednym miejscu!

Gra
Zniszcz Kanapę. Śmieszne Gry
9176 grano
Opis: Śmieszne Gry Postaraj się zniszczyć kanapę w 30 sekund. Wybierz najlepszą do tego według Ciebie broń i ruszaj do boju. Zabawna krótka gra na odreagowanie.
Instrukcja: W tą grę graj myszką.
Komentarze                                        nowe komentarze gier...
Zaloguj się aby dodać komentarz
  • avatar
    polaola2012 (528) -
    fajna gra polecam :)

  • avatar
    kacper09 (370) -
    ps rzwalilem wszstko wszyst

  • avatar
    kacper09 (370) -
    ale cad 5/5 ido ulu

  • avatar
    antek123 (2140) -
    ROZWALIŁEM NA WSZYSTKIE SPOSOBY :)

  • avatar
    monkey2005 (1567) -
    rozwaliłem całą ;-]

  • avatar
    monkey2005 (1567) -
    super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    100\100

  • avatar
    Dave (1773) -
    Fajna Niezła 4/5

  • avatar
    helosx (2982) -
    nic w niej nie jest śmieszne

  • avatar
    maciej (1447) -
    głupia gra

  • avatar
    BananaQ (3231) -
    4/5

  • avatar
    misiek2709 (4510) -
    zjeban*

  • avatar
    juliann (120) -
    najjlepsza gra swiata

  • avatar
    JJAASSIIUU (1514) -
    ach gra z dziecinstwa i fajnie sie na sofie wyrzyc a co do gry to 4/5

  • avatar
    Luki123 (396) -
    Rozładowywuje złość na tym

  • avatar
    Danielo (2710) -
    najszybciej rozwaliłem kanapę piłą

  • avatar
    wolnakopalnia (668) -
    super

  • avatar
    ervino (2170) -
    shodgun najlepszy 3/5

  • avatar
    domino170 (150) -
    super ale lepiej by sie to robiło w realu
    a za gre daje 5/5 :)

  • avatar
    Jula (708) -
    Nawet fajna
    za śmieszność:3/5
    za grę:4/5
    :)

  • avatar
    RaXoo (2107) -
    4/5 ale niezła i myśle, że 4 to dobra ocena jak na taką gre ...

  • avatar
    Julian (12958) -
    Fajna 5/5

  • avatar
    JoRayman (4512) -
    tez niezla 5/5

  • avatar
    MisterGame (6991) -
    nawet

  • avatar
    hix (442) -
    fajna

  • avatar
    nieznanynick (177) -
    hahah niezla ;D

  • avatar
    Azmus (5275) -
    Śmieszne tak na 3,5/5
    Fajne tak na 5/5
    Polecam

  • avatar
    SanShi (274) -
    Heh Jebłam ;D

  • avatar
    daw1253 (1827) -
    EXtra

  • avatar
    pizza200 (4988) -
    głupia bo się tylko rozwala kanape

  • avatar
    Oskar364 (2750) -
    fajne

1
Inne Gry z tej samej kategorii                                          Więcej
Szczęśliwa Małpka: Min...
Śmieszne Gry. Kolejna odsłona gry w której Twoim zadaniem będzie uszczęśliwienie małpki. Fajna b...

Szczęśliwa Małpka 4. S...
Śmieszne Gry. Najnowsza odsłona smutaski Małpki. Czy uda Ci się ją uszczęśliwić ? :) Choć gra ...

Stwórz Świętego Mikola...
Śmieszne Gry. Świąteczna zabawna bardziej animacja niż gra. Zobacz skad sie bierze Świety Mikolaj ...