Anon
Graj w Gry!
Zaloguj  Rejestracja
Gry Online>>Akcja>> Raze 3
Ocena gry:
Rating starRating starRating starRating starRating star
  Twoja ocena:
Zaloguj się

r e k l a m a



Jeśli posiadasz wszystkie niezbędne wtyczki, a pomimo to gra nie działa, zgłoś problem podając link lub tytuł gry: tutaj



GryJupi.PL - Najlepsze, fajne gry online w jednym miejscu!

Gra
Raze 3
3075 grano
Opis:  Gry Akcji. Oto już 3 część gry Raze tutaj również musimy walczyć razem z sojusznikami przeciw ohydnym kreaturą z kosmosu. Gra niczym nie ustępuje poprzedniczką. warto zagrać
Instrukcja: WASD lub Strzałki - Poruszanie się,
Spacja - Skakanie,
Myszka - Celowanie/Strzelanie,
Q oraz E - Zmiana broni,
F lub Ctrl - Użycie umiejętności,
Komentarze                                        nowe komentarze gier...
Zaloguj się aby dodać komentarz
  • avatar
    sergiusz (3361) -
    Najlepsza 2D strzelanka

  • avatar
    Kacperlapek (243) -
    Super Gra 5/5 i do ul

  • avatar
    sergiusz (3361) -
    super gierka

  • avatar
    Seth (15040) -
    Przestało się ładować na 47% ;/

  • avatar
    Seth (15040) -
    Długo się ładuję...

  • avatar
    Panterkaxxxd (899) -
    troche się długo ładuje niegram

  • avatar
    sereks (378) -
    ale warto czekać

  • avatar
    sereks (378) -
    gsory bardzo długo sie ładuje

  • avatar
    sereks (378) -
    gry raze są super ale troche długo sie ładuje

  • avatar
    Hejter (36) -
    Nawet okej

  • avatar
    Hejter (36) -
    Nawet okej

  • avatar
    adiqwzx (2171) -

  • avatar
    Mr_Qubex (842) -
    NAJLEPSZA GRA NA ŚWIECIE 1000/1000
    I DO ULU !

  • avatar
    sergiusz9 (2057) -
    zajebiste!!!

  • avatar
    HADES (1567) -
    W końcu się doczekałem po prawie 4 latach po Raze 2 . 5/5 i do ulu

  • avatar
    Menix (24) -
    EPIKKKKKKK!

  • avatar
    adiqwzx (2171) -
    napisałem w instrukcji

  • avatar
    dom54554 (63) -
    a czy ktoś odpowie jak sie zmienia bronie?

  • avatar
    adiqwzx (2171) -
    dziękuje za tak dobre oceny :)

  • avatar
    dom54554 (63) -
    jak sie zmienia bronie?

  • avatar
    kuba340134 (596) -
    zajebiste proste o

  • avatar
    Parasta (131) -
    zajefajne !!! podoma mi się no twurcy czekamy na raze 4 :)

    z pozdro o demnie XDD

  • avatar
    kuba340134 (596) -
    nawet nawet

  • avatar
    Parasta (131) -
    taaaa raze 4 :)

  • avatar
    konrad1202 (216) -
    Ta gra jest świetna!!!! Przeszedłem wszystkie 3 części!!!! No twórcy czekamy na Raze 4 :)

  • avatar
    MatiZME (14375) -
    5/5

  • avatar
    Skipper (4823) -
    nie gupia nie fajna tylko nijaka

  • avatar
    wojtek70 (16) -
    nie fajna gra tylko sajefajna gra

  • avatar
    JoRayman (4512) -
    Zawalista 5/5

  • avatar
    adix5549 (4827) -
    ostatni boss hard mega

1
Inne Gry z tej samej kategorii                                          Więcej
Armata Da Vinci 3
Gry Akcji. Ustaw armatę wykonaną przez Da Vinci i wyceluj we wrogi cel. Twoim zadaniem jest zniszczy...

Rakietowy Hełm
Gry Akcji. Gra w której Twoim zadaniem będzie odbicie księżniczki z rąk złych klaunów. Musisz wy...

Ucieczka Żółwia
Gry Akcji. Uciekaj żółwiem kucharzowi zanim skończy jako danie główne. Po drodze zbieraj monety, ...