Anon
Graj w Gry!
Zaloguj  Rejestracja
Gry Online>>Gry-Na-2-Osoby>> Koszykówka Głowami
Ocena gry:
Rating starRating starRating starRating starRating star
  Twoja ocena:
Zaloguj się

r e k l a m a



Jeśli posiadasz wszystkie niezbędne wtyczki, a pomimo to gra nie działa, zgłoś problem podając link lub tytuł gry: tutaj



GryJupi.PL - Najlepsze, fajne gry online w jednym miejscu!

Gra
Koszykówka Głowami
77768 grano
Opis:  Koszykówka Głowami to super zabawa zarówna dla jednej jak i dla 2 osób na jednym komputerze. Zdobądź więcej punktów niż Twój przeciwnik i wygraj mecz.
Oryginalny Tytuł: Sports Heads: Basketball
Instrukcja: Strzałki - Poruszanie się
Spacja - Akcja

W trybie 2 osobowym:
Gracz 1.
WASD - poruszanie się, Spacja - akcja.
Gracz 2.
Strzałki - poruszanie się, P - Akcja
Komentarze                                        nowe komentarze gier...
Zaloguj się aby dodać komentarz
  • avatar
    Hejapl (17799) -
    5/5 leci do ulu

  • avatar
    adam1998 (221) -
    zajebi..a gra

  • avatar
    zwiad1234567 (395) -
    2 runda 4-15 dla mnie :D

  • avatar
    zwiad1234567 (395) -
    FAJNA ale piłka nożna lepsza :D ...... Pozdro :D

  • avatar
    MisterGame (6991) -
    Piłka nożna może jest lepsza ale w tą można sobie dobrze pograć :D

  • avatar
    MisterGame (6991) -
    Piłka nożna może jest lepsza ale w tą można sobie dobrze pograć :D

  • avatar
    XxDAWIDxX (4129) -
    fajna gra 5/5

  • avatar
    barte4004 (806) -
    fajna gra

  • avatar
    barte4004 (806) -
    fajna gra 5/5 i do ulu

  • avatar
    SwiFel (190) -
    słąba gra

  • avatar
    barte4004 (806) -
    ddddddddddd

  • avatar
    pizza200 (4988) -
    pomyłka 2/10

  • avatar
    pizza200 (4988) -
    5/10

  • avatar
    ViVa2012 (1552) -
    głupie nieda sie obronić
    beznadzieja

  • avatar
    ViVa2012 (1552) -
    może być ale raczej fajne

  • avatar
    Destruktor5 (778) -
    Spoko gra w ostatnim 2 wygrałem 15:14 hehe

  • avatar
    Luki69 (5684) -
    Spoko gra :)

  • avatar
    Zippo (360) -
    Super !

  • avatar
    Stachu1922 (173) -
    gra 6/5 superr :)

  • avatar
    kociczka (3422) -
    a mi chodzi bez problemów

  • avatar
    DANIEL96 (1690) -
    wygralem i caly czas nie moge przestac grac:)

  • avatar
    pietrucha2002 (614) -
    mój najlepszy winik to 23 :)

  • avatar
    Hazuiro (598) -
    Babciu ! .... to jest zajebiste !!! hehe

  • avatar
    kg2109 (2143) -
    super gra :)

  • avatar
    dzunia16 (68) -
    ta wszyscy mozemy to przejsc zajebista gra

  • avatar
    dawidwilk (3599) -
    przeszedłem całom

  • avatar
    dawidwilk (3599) -
    super 5/5 i do ulu

  • avatar
    pieguskus99 (28) -
    eratox chłopaku, pisze się Mój a nie muj

  • avatar
    DANIEL96 (1690) -
    GRA fajna 5/5

  • avatar
    eratox (2222) -
    MUJ NAJLEPSZY WYNIK 20

Inne Gry z tej samej kategorii                                          Więcej
Legendy Piłki na 2
Gry Na 2 Osoby. Bardzo fajna gra sportowa piłkarska dla dwóch osób. Podobna do piłki nożnej głowa...

Pacman Na 2 Osoby
Gry Na 2 Osoby. Zasady jak w starym pacmanie + możliwość gry na dwie osoby. Postarajcie się zebrać...

Skakanie Po Dachach
Gra nawet dla 6 osób na jednym komputerze! Zagraj ze znajomymi w skakanie po dachach. Wygrywa ...